МЕТОДИЧНА СКАРБНИЦЯ

 МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ









Лагода Т.А. Використання інноваційних педагогічних технологій на уроках трудового навчання: методичні рекомендації. – Луцьк, 2017. – 104 с.

Матеріал книги присвячений актуальним проблемам сучасної школи: упровадженню  інноваційних ідей  в освітньому середовищі, розвитку інтересу учнів до трудового навчання, мотивації їх до навчальної діяльності та відповідає Концепції Нової української школи. Запропоновані методичні рекомендації містять теоретичний і практичний матеріал з питань використання інноваційних педагогічних технологій на уроках  трудового навчання (обслуговуючої праці) та мають на меті розширити можливості вчителів під час проведення уроків, що сприятиме збагаченню кругозору, розвитку пізнавального інтересу і творчих здібностей дітей, спонукатиме їх до праці.
Цікавий і поданий у доступній формі матеріал стане у пригоді учителям обслуговуючої праці та допоможе в пошуку ефективних шляхів активізації дитячої творчості.





Лагода Т. А. Розвиток творчого потенціалу учнів засобами сучасних технік декоративно-ужиткового мистецтва: методичні рекомендації. — Луцьк, 2015.

Матеріал збірки присвячений актуальній проблемі сучасної школи – розвитку інтересу учнів до трудового навчання, мотивації навчальної діяльності учнів. Запропоновані методичні рекомендації мають на меті розширити можливості вчителів трудового навчання під час проведення уроків, використовуючи сучасні техніки декоративно - ужиткового мистецтва для розвитку творчих здібностей особистості, що сприяє збагаченню кругозору, розвиває пізнавальний інтерес і творчі здібності, заохочує дітей до праці.
Матеріал цікавий, доступний, допоможе вчителю в пошуку ефективних шляхів активізації дитячої творчості.







Лагода Т.А. Метод проектів на уроках трудового навчання як чинник творчого саморозвитку та самореалізації учнів: методичний порадник - практикум. — Луцьк, 2014.


Методичний порадник-практикум містить рекомендації для створення навчального творчого проекту, самостійно розробленого і виготовленого учнем від ідеї до її втілення. Описано етапи розробки проекту на виготовлення виробу.
Рекомендовано вчителям обслуговуючої праці та учням середніх та старших класів, а також тим, хто любить виготовляти вироби власноруч.








Лагода Т.А. Використання методу проектів для розвитку творчої активності школярів на уроках трудового навчання: методичний порадник - практикум. — Луцьк, 2012. - 75 с.

Методичний порадник-практикум розкриває науково-методичні основи і принципи застосування методу проектів на уроках трудового навчання для розвитку творчої активності школярів.
Матеріали допоможуть педагогам, що прагнуть до змін та оновлення педагогічного процесу в інноваційній діяльності і можуть бути використані вчителями трудового навчання.






ПУБЛІКАЦІЇ


Суспільство потребує педагога, який володіє високою фаховою кваліфікацією та професійною культурою, здатний об'єктивно осмислювати педагогічні явища та факти, критично оцінювати й творчо перетворювати педагогічну дійсність. Сучасна модель педагога передбачає готовність до застосування нових освітянських ідей, здатність постійно навчатись, бути в постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються в щоденній педагогічній практиці.






Освітні горизонти: інформаційно-методичний вісник / Управління освіти Луцької міcької ради, Міський методичний кабінет ; упоряд. С.В. Куляк. - Луцьк: Волин. обл. друк., 2018.





 Розвиток пізнавальної самостійності і творчих здібностей учнів під час викладання трудового навчання і предметів художньо-естетичного циклу: Методичні рекомендації/ Укладач Лігоцька Н.П.    – Луцьк, 2015. – 85 с.

У методичних рекомендаціях вміщено узагальнений матеріал, у якому розкрито основні способи розвитку пізнавальної самостійності і творчих здібностей учнів на уроках та в позакласній роботі з трудового навчання та предметів художньо-естетичного циклу. Пропоноване видання містить узагальнений досвід роботи педагогів з даного питання та рекомендації щодо удосконалення творчого підходу до викладання матеріалу на уроках, гуртках, студіях, секціях з предметів.
Видання призначене для використання учителями трудового навчання та предметів художньо-естетичного циклу, керівниками гуртків, секцій, студій.

Авторський коллектив педагогів НВК «Гімназія №14 імені Василя Сухомлинського» Луцької міської ради Волинської області»: Лігоцька Н.П., заступник директора з навчально-виховної роботи,       Козлова Л.В., заступник директора з навчально-виховної роботи,   Ведринська Е.П., заступник директора з виховної роботи,  Горбатюк Н.А., учитель трудового навчання, голова предметної комісії учителів трудового навчання та образотворчого мистецтва, Лагода Т.А., учитель трудового навчання, Лізун О.В., учитель образотворчого мистецтва, Мазур Ю.М., учитель художньої праці, Романюк О.О., учитель музичного мистецтва та художньої культури, Кравчук М.Ю., керівник художньої студії «Сонях» .




     
Освітні горизонти: інформаційно-методичний вісник / Управління освіти Луцької міcької ради, Міський методичний кабінет ; упоряд. З.Б. Лещенко. - Луцьк: Волин. обл. друк., 2015.



Немає коментарів:

Дописати коментар